Direktlänk till inlägg 5 september 2012

5/9

Av Hannah Holmgren - 5 september 2012 16:31



 

Hej,hej,hej!!!

Nu vet jag att jag inte har bloggat på skiiit länge,men jag har helt enkelt inte  haft tid att blogga.

MEn jag ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt,men jag tänkte att även ni ska få bestämma ifall jag ska göra mera videoinlägg eller skriva mera.För att det ska ju vara roligt/intressant för er att läsa så därför så skulle det vara jätte roligt med lite förslag från er :)

Men som ni kanske ser på bilden så har jag tagit ett till hål i örat. Och det gjorde jag bara för någon dag sedan !

Och om ni undrar mer om vars jag gjorde det eller om det gjorde ont eller något annat så är det bara att skriva en kommentar så svarar jag på den här i bloggen.

Och ni ser även en bilde på en Angry Bird! och den har jag faktiskt vunnit då jag var inne på Barnensdag.




Men nu så har jag ju skrivit lite och jag har fortfarande mer att berätta,men det tar jag i ett annat inlägg och jag lovar att uppdateringen ska bli bättre :)

Kramisar Hannah :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Holmgren - 25 december 2012 19:22

Hej alla glada och sura läsare!Nu är det så att jag har bytt från bloggplatsen.se till blogg.se så att ni kan ju checka min nya blogg :http://hannahholmgreen.blogg.se/Glöm inte att det är två E : Hannahholmgreen.blogg.se ...

Av Hannah Holmgren - 25 december 2012 18:44

                Bilder från weheartit.

Av Hannah Holmgren - 25 december 2012 17:30

Hej ! För ett tag sen så hade jag verkligen inget att göra så då tänkte jag att jag kunde mysa lite. Jag tog på mig min rosa nya mjukisdress och satte mig vid datorn och startade en Jul smurf film. Har dock aldrig sett denna förut men det blir nog...

Av Hannah Holmgren - 25 december 2012 15:34

Hej! Har eran jul varit bra ? Det har min varit iallafall :) Jag har fått jätte fina julklappar och har just nu fem stycken skal till min telefon ! Ni får även en bild på det jag fick i julklapp ! Imorgon så blir det att åka på stan med Emma och...

Av Hannah Holmgren - 23 december 2012 13:49

Tjeeeena Jag tog Hannahs mobil hihihihihi

Presentation




var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('8091918');
_fameblogger_tracker.set_size('129');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3793692');
_fameblogger_tracker.track_pageview();

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards