Alla inlägg under april 2012

Av Hannah Holmgren - 22 april 2012 17:30

     

  Hejsan!

  Idag så var det tänkt att jag och Emma skulle bli blonda men det skulle aldrig funka,

  Så istället så har jag beställt tid för att slinga håret blont!

  Men iallafall så köpte jag en kofta och två linnen för en total summa på 124:- billigt va???

  Jag är jätte nöjd iallafall ;P


  Kramiiz Hannah

Av Hannah Holmgren - 21 april 2012 17:49

         

 Moa Murderess!

Och här kommer ett grymt inlägg om bloggaren Moa Murderess!

Hon är en helt Awesome människa och förebild för unga tjejer!

Hon är en glad tjej som har en sjukt bra blogg som ger mycket bra tips och pepp:)

Hon har coola snygga stilar som slår alla!

Hon har videos som är grymt roliga:)

Hon är en sann tjej som har gått igenom mycket men hon har varit sann mot sig själv och andra så att hon idag har blivit en grym förebild för andra unga tjejer!

Och förresten har ni sett alla hennes coola hårfärger hon har/har haft !


Nu tänker jag berätta lite mer information om henne:


Moa Murderess är en 17 årig tjej som bor i Stockholm!

Hon driver en av Sveriges största alternativa blogg!

Hon är även bisexuell och en galet crazy brud som älskar att underhålla andra!

Jag läser hennes blogg för att jag tycker att hon är äkta,för det är faktiskt inte alla bloggare som kan vara äkta men det är faktiskt hon,jag läser även hennes blogg för att hon har en grymt rolig humor och stil!

Ja,det var faktiskt allt och glöm inte att följa denna tjejs otroliga blogg<3


Av Hannah Holmgren - 21 april 2012 10:06

             

  Och här är bilderna på cupcakesen :)

  Vissa bilder blev inte så bra ...

   Men aja här har ni dem,inte så många bilder men,men<3


Av Hannah Holmgren - 21 april 2012 09:03

  Godmorgon!!

  Idag så klev jag upp kl.08.02 för att det var tänkt att vi skulle ha Fotbolls DM,

  Men sen så efter ett tag så fick jag ett sms av min tränare där det stod att det var inställt:(

  Jag som var så pepp på att spela,men aja:/

  Som sagt så ska jag även lägga upp cupcakes-bilderna idag,

  Och då kanske jag även passar på att göra en dagens outfit:)

  idag så vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på eftersom att det blev "ändrade planer"

  Det blir väl att vara med Emma<3

  Men nu ska jag fixa en mysig frukost:)


  Kramiizar Hannah<3

!!!

Av Hannah Holmgren - 20 april 2012 15:44

     

  Heeej!

  Idag så har jag varit på skolan(TRÅKIGT)

  Efter det så har jag inte gjort så mycket faktiskt!

  Tänkte passapå att berätta att imorgon så blire inge bra uppdatering för att jag ska spela Fotbolls DM :):):):)

  Men annars så tror jag inte att det var något mer :)


 Eller jo förresten,

 jag har jätte dålig fantasi så om ni vill kommentera någonting som jag ska skriva eller berätta om här på bloggen :)

  Kramiiz Hannah<3

Av Hannah Holmgren - 19 april 2012 20:08

  Hejsan,hejsan!

  Idag så har jag varit på skolan och hemma,jag har även ätit på SUBWAY!

  Jag tror att bilderna på cupcakesen kommer upp till helgen :)

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Tänkte även berätta om att jag är med om att bli veckans blogg här Juliah<3

Av Hannah Holmgren - 19 april 2012 18:22

  Hejsan!

  Nu ska jag och Emmet(Emma bakterius)se på djungelns drottning!

  bloggar mer efter deeet<3

Av Hannah Holmgren - 18 april 2012 07:06

   

  Hejsan!

  idag så gör jag ett snabbt morgon inlägg innan skolan börjar!

  Men iallafall så ska jag ha på mig dom hära kläderna idag:)

  Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men bättre blir det imorgon.

  Jag hade bara lust att slänga in en dagens outfit,hehe :)

  Jeans:Ginatricot

  Tröja:Ginatricot

  Halsband:Mamma<3

  Linne:Ginatricot


  Och det var typ allt!

  Kramiiz Hannah

Presentation




var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('8091918');
_fameblogger_tracker.set_size('129');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3793692');
_fameblogger_tracker.track_pageview();

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards