Alla inlägg under februari 2012

Av Hannah Holmgren - 27 februari 2012 19:07

                   

  Hejsan!

  Idag så lagade jag och pappa jätte god mat :)

  Jag har redigerat bilderna men sedan gick det inte att spara så det får bli dom hära oredigerade bilderna,

   Hoppas att det går bra ändå:)

   



  Krammizaar Hannah

Av Hannah Holmgren - 27 februari 2012 16:29

     

  Hejsan!

  Idag så har jag inte gjort något,

  dock så känner jag mig väldigt busig det var därför jag skrev den dära rubriken utan anledning .:)

   Vad kan man hitta på en sådan dag?

   Hmmh....

   Kramizz Hannah<3

Av Hannah Holmgren - 25 februari 2012 21:05

  Hejsan!

  Imorgon så ska Emma och jag åka slalom (Y)

  Vet inte vad vi hittar på sen men aja...

  Det kommer att bli AWESUME!ÄLSKAR DIG EMMA!<333




  KRAMIZZZ / Hannah

Av Hannah Holmgren - 25 februari 2012 17:13

     

  Aja,ursäkta för att jag inte redigerade bilderna,hoppas att det funkar ändå :)

  Idag har jag varit på stan o klippt mig,det är därför jag har lockar i håret :)

  Jag köpte iaf en rengörings sak,

  underställ och en tröja som inte finns på nån av tröjorna men det är bara för att jag  inte råkade knäppa


  Iaf,igår så åkte jag slalom för att arken hade hyrt hela bjästabacken :) kul,kul(Y)

.

Av Hannah Holmgren - 23 februari 2012 18:32

Hej! idag så gör jag ett inlägg utan bild eftersom det tydligen inte funkar helt plötdligt,Grattis Hannah :)

Men i tisdags så hann jag inte blogg eftersom jag hade träning och gjorde läxa,

I onsdags så hade jag tidig träning och efter det så gjorde jag läxa

och idag så har jag ingen läxa,eller jo men den får vila lite nu.

Aja,Hare bra / Hannah

Av Hannah Holmgren - 20 februari 2012 11:38

  Hej!

  Idag är vi lediga eftersom vi har Studiedag (Y)(Y)

  Vet dock inte vad jag ska hitta på idag ändå men,eller förutom läxa ... :(:(:(:(:(



 Kraamizz Hannah

!

Av Hannah Holmgren - 19 februari 2012 19:28

 

Hej!

Idag så har jag varit hos min morbor och firat hans flickvän :)

Fick även då hålla i hans ormar,några av dom iallafall.

Han har även spindlar och kackelackor ...

Jag laddar kanske in någon av dom bilderna sen :)



Kramiz Hannah

Av Hannah Holmgren - 18 februari 2012 17:44

   

  Hej!

  Idag så har jag och Emma ritat lite,

  Men det är jag som har ritat dom dära.

  Den tredje bilden är jag inte riktigt färdig med än men.

  Komentera gärna och skriv vad ni tycker om bilderna!



 Som ni förstår så är jag inte så bra på att rita,haha :)

 Krammiz!/Hannah<3

Presentation




var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('8091918');
_fameblogger_tracker.set_size('129');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3793692');
_fameblogger_tracker.track_pageview();

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards