Alla inlägg under september 2012

Av Hannah Holmgren - 13 september 2012 20:09

Hej!
Idag så har jag typ inte gjort så mycket,eller jag har spelat fotboll och plockat smultron,som ni kanske ser:)
Men nu var det ju också ett tag sen jag bloggade sist men nu bloggar jag ju så var glad för det :0)
Jag tror inte att jag har så mycket mer att säga än att JAG ÄR BÄST!!!



skämtar för att annars så kommer alla haters att kommentera onödiga kommentarer!
Men aja hej då!!!:)

7/9

Av Hannah Holmgren - 7 september 2012 20:55

Hej!
Som jag sa så skulle jag ju uppdatera ofta och jag ska iallafall försöka att blogga varannan dag,men sen vissa dagar kanske det blir lite oftare!
Men idag så har jag varit på skolan som var helt okej och sedan så har jag varit hemma och på fotbollsträning!
Och nu så sitter jag vid datorn men gör ett mobilinlägg.
Men glöm inte att kommentera fler saker som ni tycker att jag ska visa eller blogga om!
För att det är ni som ger mig insperation om att blogga så :)

Kramizaaar hannah!

5/9

Av Hannah Holmgren - 5 september 2012 16:31



 

Hej,hej,hej!!!

Nu vet jag att jag inte har bloggat på skiiit länge,men jag har helt enkelt inte  haft tid att blogga.

MEn jag ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt,men jag tänkte att även ni ska få bestämma ifall jag ska göra mera videoinlägg eller skriva mera.För att det ska ju vara roligt/intressant för er att läsa så därför så skulle det vara jätte roligt med lite förslag från er :)

Men som ni kanske ser på bilden så har jag tagit ett till hål i örat. Och det gjorde jag bara för någon dag sedan !

Och om ni undrar mer om vars jag gjorde det eller om det gjorde ont eller något annat så är det bara att skriva en kommentar så svarar jag på den här i bloggen.

Och ni ser även en bilde på en Angry Bird! och den har jag faktiskt vunnit då jag var inne på Barnensdag.




Men nu så har jag ju skrivit lite och jag har fortfarande mer att berätta,men det tar jag i ett annat inlägg och jag lovar att uppdateringen ska bli bättre :)

Kramisar Hannah :)

Presentation




var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('8091918');
_fameblogger_tracker.set_size('129');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3793692');
_fameblogger_tracker.track_pageview();

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards