Alla inlägg under november 2012

Av Hannah Holmgren - 28 november 2012 17:33

Hej!
Sitter och ser på avsnitt 5 i PLL.
När jag funderade lite så blir det nog ingen video på hur man gör ett läppbalsam,har fått alldeles för lite kommentarer så då är det inte värt att göra videon...
Hejdå!

Av Hannah Holmgren - 28 november 2012 07:17

Hej!
Det blev ju inte så många blogg inlägg igår för att jag var på skolan och sen när jag kom hem såg jag FYRA avsnitt av Pretty little liars!!!
Men det jag vill säga är att det är svårt att hålla bloggen uppdaterad när man är på skolan i flera timmar och så,men ska ändå försöka att blogga!:)
Ni får den första bilden som jag knäppte på mig själv från mobilen
som jag har nu !
oredigerad.
Förresten så åker jag till skolan nuuu.
Hejdå!

Av Hannah Holmgren - 27 november 2012 07:17

Hej!
Idag åker jag iväg till skolan.
Det ska bli så kul att träffaaaaa ALLA saknade!<3
Hejdå!

Av Hannah Holmgren - 26 november 2012 12:54

Jag skrev ju igår att jag hade varit på Ö&B och handlat.Tydligen så laddades inte alla bilderna upp,så här kommer dom.
Jag har nyss kommit hem från sjukhuset,igen.
Oredigerade bilder som jag sa i förra inlägget!
Hejdå!

Av Hannah Holmgren - 25 november 2012 18:58

Heej!
Har nyss kommit hem från Charlotte Perrellis Julshow!
Det var helt okej förutom att jag fortfarande mår dåligt.
Jag är verkligen helt slut på!
Har förövrigt varit på Ö&B och kom hem med dessa saker.Fråga mig om
ni har frågor om dom.
Jag har även fått en present av mammas kusin,någonting från Lush,älskar VERKLIGEN Lush!!!
Visar vad jag har fått imorn.
Får se om det blir någon skola för mig imorn men...

Oredigerade bilder.
Hejdå!

Av Hannah Holmgren - 25 november 2012 01:52

Hej alla läsare som är vaken kl:01.56
Själv så ska jag gå och sova snart (det behövs).
Tror att jag lägger upp hur man gör ett eget läppbalsam imorn och jag hinner...


Bild från weheartit
.
 
Hejdå!

Av Hannah Holmgren - 24 november 2012 18:51

Hej!
Sitter och rensar mitt smyckesskrin.
Det är väldigt mycket smycken som sitter fast i varan,men aja,,,back to work.
Hej då!

Av Hannah Holmgren - 24 november 2012 17:33

Hej!
Suttit på Innebandy typ hela dagen.
Just nu så tuggarjag tugummi och gör läxa :/
På måndag ska jag kolla ifall jag kan få flytande medicin istället för att äta tabletter (Läskigt att svälja dom)
Men man måste ju ha läkarens godkännande först innan man hämtar ut det så..
Heej då!

Presentation




var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('8091918');
_fameblogger_tracker.set_size('129');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3793692');
_fameblogger_tracker.track_pageview();

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards