Alla inlägg under mars 2012

Av Hannah Holmgren - 8 mars 2012 20:55

               

Det här är vad jag köpt i dag :)



 
Av Hannah Holmgren - 7 mars 2012 18:11

  Du behöver:

  En ägg-gula

  En matsked olivolja

  Två matskedar mjöl

   En matsked citronessèns

  

   Så här gör du :

   Blanda alla ingredienser och sedan så fördelar du in det i ansiktet.

   Låt värka i 20 min och sedan skölj bort ansiktsmasken med ljummet vatten.

   


  

   

..

Av Hannah Holmgren - 7 mars 2012 15:31

  Här ser man en tydligare bild på hur färgen ser ut,men den är fortfarande ännu röddare i värkligheten :)

Av Hannah Holmgren - 7 mars 2012 13:51

  Hej,just nu så har jag precis färgat håret och det blev nr 66 från country colors.

  Den ska nämligen vara röd brun men det syns inte på bilden,men påriktigt så syns det :)

  Som jag skrev tidigare så åker jag till Stockholm imrogon för att shoppa och gå på melodifestivalsfinalen :):):):)

  Och jag vet att jag inte har bloggat så bra på ett tag men det ska jag fixa !



  Kramiiz Hannah

Av Hannah Holmgren - 4 mars 2012 19:12

  Hej!

  Ursäkta för att jag inte har bloggat något,men jag har nästan bara varit ute i det fina vädret,

  Men tror mig,jag har då inte glömt att knäppa bilder :)

  Tänkte även berätta att på Torsdag så drar jag till Stockholm och kommer hem på lördag.

  I Stockholm kommer jag att shoppa och gå på Melodifestivalfinalen i globen :):):):):)

  Jag tänker bara säga att det är helt Awesume här hos farmor och farfar,imorn blir det till slalombacken :)





   Krammiz Hannah


Av Hannah Holmgren - 2 mars 2012 21:32

  Ursäkta för att jag har varit tråkig på att blogga på den senaste tiden,men det har bara varit för att jag har haft så fullt upp,jag ska försöka blogga mycket nu efter som det är ju lov!(Y)

Kan iallafall berätta att jag sitter hos farmor och farfar nu,och senare i veckan så ska jag tll Sthlm !<3

Och idag så köpte jag en Body Butter (Visar bild på den imorn )       :):):):):):)=0)

Presentation




var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('8091918');
_fameblogger_tracker.set_size('129');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3793692');
_fameblogger_tracker.track_pageview();

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards